"Hei, olen Samu! Olen vielä aika pieni ihminen, vaikka äiti muuta yrittääkin väittää. Olen kuitenkin taitava pieni poika, osaan mm. katsella suoraan silmiin, nauraa ja jokeltaa. Ne ovat aika vaativia asioita ne.
Tykkään kovasti äidistä, isistä ja sisaruksistani. Varsinkin viimeksi mainituista. Sisko ja veli suukottelevat, antavat leluja ja viihdyttävät kiitettävästi, heistä tulee oikein loistavia leikkikavereita minulle aikanaan.
Olen kova poika nukkumaan öisin, päivällä sitävastoin en aina malta levätä tarpeeksi. Maailmassa on niin paljon ihmettä ja kummaa, mitä haluaisin päästä tutkimaan. Kuten valo. Ja hassut karvaiset naamat. Koiria kuulemma.
Äidin kanssa sovimme, että yhdessä kirjoittelemme blogiini päivän polttavista puheenaiheista. Äiti kun haluaa myös jotain painoja ja pituuksia naputella. Minä en niistä niin välitä, keskityn vain olemaan vauva :)
Mottoni: elämä on seikkailu!"

t. Samu